Door Hanneke de Bruijne op 5 januari 2018

PvdA Drimmelen: Aandacht voor Elkaar in 2018

Voor PvdA Drimmelen wordt het een belangrijk jaar met de aankomende gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

PvdA Drimmelen heeft inmiddels haar kandidatenlijst vastgesteld met bekende, maar ook nieuwe namen die gaan strijden voor een meer socialere gemeente Drimmelen. Onze top 10 bestaat uit lijsttrekker en fractievoorzitter Hanneke de Bruijne, Peter van Gurp (no.2), Jopie Zasburg (no.3), Corné van Gils (no.4), Piet van de Biggelaar (no.5), Leo Krischer (no.6), Jan den Hoed (no.7), Michael van den Berg (no.8), Menno Hamelink (no.9) en Marielle Vrolijk (no.10). Lees hier alles over onze kandidaten.

De kandidaten en leden van PvdA Drimmelen kijken naar de toekomst, waar we bouwen aan een veilige samenleving met een nog betere zorg,  betere kansen op vast werk en respect voor elkaar. In ons verkiezingsprogramma “Aandacht voor Elkaar” willen wij verbetering van de WMO, zodat alle inwoners zeker kunnen zijn van zorg aan huis. Een belangrijk punt is het verbeteren van de verkeersveiligheid voor met name voetgangers en fietsers. Tevens willen wij verbetering van het onderhoud van onze woonomgeving en meer aandacht voor duurzame projecten op het gebied van energie, bouwen, groen en ondernemen.

Verkiezingsprogramma-2018-2022 PvdA Drimmelen

Meer informatie vindt u op onze website www.drimmelen.pvda.nl of volg onze facebookpagina.

Hanneke de Bruijne

Mijn naam is Hanneke de Bruijne-Quirijnen. Ik ben in 1969 geboren te Breda. Sinds 1994 woon ik met mijn man in Made. Samen hebben wij 2 kinderen. Ik heb biochemie gestudeerd en werk in een pathologie laboratorium als moleculair analist. Mijn drijfveer me te willen inzetten voor onze gemeente is er een uit idealisme. Samen

Meer over Hanneke de Bruijne

Ontvang ontwikkelingen en nieuwe update via e-mail