Hanneke de Bruijne raadslid PvdA Drimmelen

29 maart 2018

PvdA Drimmelen behoud in de gemeente Drimmelen haar raadszetel voor 2018-2022. Hanneke de Bruijne zal wederom het raadslid van PvdA Drimmelen zijn.

Bij de verkiezingen van vorige week, heeft de lokale PvdA afdeling tegen de landelijke trend in haar positie in de gemeenteraad gehandhaaft. Een groter aantal inwoners heeft op onze partij gestemd. Helaas was het niet genoeg voor een 2e zetel. Onze dank gaat uit naar de inwoners die met hun stem hebben laten blijken, vertrouwen te hebben in onze lokale plannen.

De komende 4 jaar blijft het enthousiaste PvdA team werken aan een socialer, veiliger en duurzamer Drimmelen. Naast raadslid Hanneke de Bruijne, zal het team bestaan uit PvdA burgerraadsleden Peter van Gurp, Jopie Zasburg, Piet van den Biggelaar en Jan den Hoed. Daarnaast zijn er binnen de steunfractie meerdere mensen actief.

Ook u kunt meedenken en meepraten met de lokale PvdA Drimmelen. Wij vergaderen op maandagavond in het gemeentehuis in Made. U komt natuurlijk vrijblijvend contact opnemen met het secretariaat, tel. 06-52398120 of e-mail: pvdadrimmelen@ziggo.nl. Ook kunt u ons volgen op Facebook, Twitter, Instagram en natuurlijk met artikelen in weekblad het Carillon.