21 oktober 2018

Inwoners uiten zorgen over verkeersveiligheid

PvdA Drimmelen wil dat de gemeente Drimmelen meer samenwerkt met inwoners om hun straat veiliger te maken. Veel inwoners melden zich bij de fractie van PvdA Drimmelen met klachten over verkeersveiligheid in hun buurt. Over te hard rijden, foutparkeerders en andere onveilige situaties, maken onze inwoners zich zorgen.

PvdA Drimmelen heeft bij de afgelopen raadsvergadering aan de overige partijen gevraagd of zij samen met de inwoners de problemen willen aanpakken. Dit kan door budget vrij te maken en samen met inwoners aan de slag te gaan. Helaas was voorlopig alleen het CDA positief over het voorstel. Dit betekent niet dat PvdA Drimmelen het al opgeeft.

PvdA Drimmelen: Meer aandacht voor verkeersveiligheid

Op heel veel vlakken werkt de gemeente al samen met inwoners. Er zijn diverse budgetten welke inwoners kunnen gebruiken om initiatieven te verwezenlijken. PvdA Drimmelen wil dat inwoners ook kunnen participeren als het gaat om verkeersveiligheid. Bij de volgende raadsvergadering, over de begroting van 2019, zal PvdA Drimmelen het voorstel opnieuw indienen. Uw hulp om de overige partijen te overtuigen is van harte welkom. Meer informatie over ons standpunt over verkeersveiligheid leest u op onze website: www.drimmlen.pvda.nl.

Wilt u ook uw straat of buurt veiliger maken?

Neem dan contact op met de leden van PvdA Drimmelen of app, bel, mail met tel. 06-52398120, e-mail: pvdadrimmelen@ziggo.nl. Ook kunt u gewoon langskomen bij een fractievergadering van PvdA Drimmelen. Drimmelen vergadert iedere maandagavond om 20.00 uur in het gemeentehuis in Made.

Samen met uw hulp kan PvdA Drimmelen de gemeente overtuigen dat samenwerken werkt!