PvdA Drimmelen: Leefbaarheid van de kernen

2 februari 2018

Donderdagavond 1 februari is mede door inbreng van onze fractievoorzitter Hanneke de Bruijne tijdens de gemeenteraadsvergadering besloten dat het Ontmoetingscentrum Den Domp blijft behouden voor verenigingen en bewoners in Lage Zwaluwe.

De buurthuizen in de verschillende kernen spelen een belangrijke rol als ontmoetingsplek voor veel inwoners. PvdA Drimmelen vindt het belangrijk dat het voorzieningenniveau in de dorpskernen niet verder achteruit gaat. PvdA Drimmelen wil Den Domp openhouden en hét sociale dorpshart van Lage Zwaluwe gaan maken. Leefbaarheid van al onze dorpskernen is voor PvdA Drimmelen een belangrijk punt.

Dat nu het Ontmoetingscentrum Den Domp blijft behouden is een eerste stap in de goede richting, maar PvdA Drimmelen blijft strijden voor een Drimmelen waarin plaats is voor iedereen en waaraan ook iedereen bijdraagt en waarin we niemand uitsluiten. Lees meer over het thema Sport en Buurthuizen in ons uitgebreide verkiezingsprogramma-2018-2022 PvdA Drimmelen

Vindt u dit ook?
Stem tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 op PvdA Drimmelen, lijst 6.

PvdA Drimmelen: #aandachtvoorelkaar