18 november 2016

Oproep van PvdA Drimmelen krijgt gehoor

Al diverse inwoners hebben gereageerd op de oproep van PvdA Drimmelen, en delen hun ervaringen met het zorgbeleid van de gemeente Drimmelen. De gemeente Drimmelen heeft voor de komende jaren het budget voor de zorg verder verlaagd. De kwaliteit van de zorg is in orde volgens een grote meerderheid van de gemeenteraad. De fractie van PvdA Drimmelen bestrijd deze stelling.

Helpt u PvdA Drimmelen mee de Drimmelense zorg te verbeteren?

PvdA Drimmelen probeert met zoveel mogelijk inwoners in contact te komen. Deel uw ervaringen met ons. Alleen op deze wijze kan de PvdA fractie aantonen dat de praktijk niet overeenkomt met het vastgestelde beleid. De extra gemeentelijke bezuinigingen op het zorgbudget moeten worden teruggedraaid. Het zorggeld moet bij de zorg blijven!

ALTIJD RECHT OP GOEDE ZORG. DAAROM PVDA DRIMMELEN!

PvdA Drimmelen wil graag met meer inwoners in contact komen die tegen misstanden in de Drimmelense zorg aanlopen. Wilt u uw verhaal graag met ons delen, neem dan contact op via onze facebookpagina of stuur een email naar jdebruijne@drimmelen.nl