13 mei 2018

PvdA Drimmelen start met eigen WMO enquête

PvdA Drimmelen wil beter inzicht in uw ervaringen met de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO). Daarom zijn wij een enquête gestart. Diverse inwoners hebben de enquête al ingevuld, maar hoe meer inwoners hun mening laten horen, hoe beter.

Deel uw ervaringen met de WMO enquête van PvdA Drimmelen

Begin dit jaar vond een meerderheid van de gemeenteraad een enquête naar uw ervaringen met de WMO niet nodig. Een motie van PvdA Drimmelen werd weggestemd. Omdat de lokale PvdA fractie vaak wordt aangesproken over WMO zaken, zijn we zelf een enquête gestart. Met deze enquête willen we inzicht krijgen in uw ervaringen. Bent u voor uzelf, of voor iemand anders aan het WMO loket geweest? Laat dit aan ons weten. Wij zorgen dat u de enquête in kunt vullen. Doe dit ook als u uiteindelijk geen WMO aanvraag ingediend heeft, maar wel aan het loket geweest bent.

Hoe kunt u de enquête invullen

Neem contact op met PvdA Drimmelen. Dit kan op verschillende manieren;

• Stuur PvdA Drimmelen een bericht via onze Facebookpagina
  • Mail de PvdA fractie pvdadrimmelen@ziggo.nl
  • Neem contact op met Jopie Zasburg (06-15185344), Peter van Gurp (06-52398120) of Hanneke de Bruijne (06-27404678)

Wij bezorgen u per email of op papier (incl. retour enveloppe) de enquête. De enquête bestaat uit 10 vragen. Alvast vriendelijk bedankt voor uw deelname. Samen maken we van Drimmelen een zorgzame en sociale gemeente. PvdA Drimmelen, aandacht voor elkaar

Neem contact op

Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Laat hier een bericht achter. Wij nemen contact met u op!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.