PvdA Drimmelen zorgt voor aandacht voor bocht van Gilslaan – Zuideindsestraat

3 september 2018

Tijdens de opinieronde op 30 augustus was er veel aandacht voor de onveilige verkeerssituaties in de gemeente Drimmelen en het is PvdA Drimmelen gelukt om ook de bocht in de van Gilslaan – Zuideindsestraat hoger op de agenda te krijgen. Ook voor deze onveilige verkeerssituatie wordt naar alternatieven gekeken en doorgerekend. Een eerste stap om eindelijk iets aan de bocht te doen.

Nieuwe beleidsplan verkeer en vervoer besproken

Tijdens de opinieronde besprak de gemeenteraad het nieuwe beleid voor verkeer en vervoer en werden meerdere verkeersonveilige situaties in gemeente Drimmelen benoemd. Ook de bocht tussen de van Gilslaan en de Zuideindsestraat staat benoemd in het nieuwe beleid verkeer en vervoer, maar met een tijdspad van 2022 en verder, niet prominent genoeg. PvdA Drimmelen heeft tijdens de afgelopen verkiezingen met de rode PvdA Drimmelen-fiets meerdere keren in de bocht gestaan om aandacht te vragen voor de gevaarlijke verkeersituatie. De fractie van PvdA Drimmelen is blij met de toezegging van de wethouder om ook een doorrekening te maken voor de oplossing van deze onveilige situatie.

PvdA Drimmelen: Doe met ons mee en maak het verschil!

Weginrichtingen binnen onze gemeente dienen veilig te zijn voor alle inwoners in de gemeente Drimmelen. PvdA Drimmelen blijft de onveilige verkeerssituaties binnen de gemeente in kaart brengen en oplossen. Wil jij jouw idealen omzetten in daden? En vind je het belangrijk om je te laten horen? Dat kan! Doe met ons mee en maak het verschil! Bel of stuur een e-mail naar PvdA Drimmelen, Tel. 06-52398120, e-mail: pvdadrimmelen@ziggo.nl

Doe en Denk mee!

Wil jij je idealen omzetten in daden? En vind je het belangrijk om je te laten horen? Dat kan! Doe met ons mee en maak het verschil!

De fractie vergadert iedere maandagavond om 20.00 uur in het gemeentehuis in Made.

Ik doe mee