PvdA Drimmelen blijft inzetten op een socialer, verkeersveiliger en schoner Drimmelen

22 maart 2018

Afgelopen woensdag 21 maart vonden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. PvdA Drimmelen behoud haar zetel in de raad. PvdA Drimmelen wil iedereen bedanken voor hun steun en stem voor PvdA Drimmelen.

PvdA Drimmelen gaat verkiezingsprogramma uitvoeren

Het campagneteam van PvdA Drimmelen is de afgelopen maanden actief en zichtbaar geweest in alle kernen in de gemeente Drimmelen. Door weer en wind gingen zij in gesprek met inwoners in de gemeente Drimmelen om te praten over de onderwerpen die de inwoners belangrijk vonden. De inwoners maakten zich terecht zorgen om de verkeersveiligheid, de zorg en het onderhoudsniveau in de gemeente Drimmelen. Deze onderwerpen blijven voor PvdA Drimmelen belangrijk. PvdA Drimmelen gaat de komende jaren aan het werk om het verkiezingsprogramma “Aandacht voor Elkaar” uit te voeren. Onze prioriteit ligt de komende tijd bij verkeersveiligheid, de zorg en het onderhoud in de gemeente Drimmelen. Met alle politieke partijen die willen werken aan verkeersveiligheid, goede zorg en beter onderhoud, willen wij de komende jaren samenwerken zodat de gemeente Drimmelen voor al haar inwoners, een sociale, gezonde en fijne plek is om te wonen.

Hieronder vindt u de volledige uitslag inclusief het aantal stemmen per kandidaat.