Grootschalige zonneparken in het buitengebied Made

23 augustus 2018

Afgelopen maandagavond is eerste fractievergadering van PvdA Drimmelen na het zomerreces weer gestart, want as. donderdag staat om 19:30 tot 20:15 uur de eerste informatieronde in het Praathuis in het gemeentehuis in Made gepland.

Op de agenda staat een presentatie over het opwekken van energie via zonnepanelen in het buitengebied van Made. Om grootschalige zonneparken in het buitengebied toe te kunnen staan, is vanuit provinciale regels een gemeentelijke visie verplicht. Het college licht de afwegingen in het beleidskader toe. PvdA Drimmelen is er natuurlijk bij om enkele kritische vragen te stellen. De informatierond is voor iedereen toegankelijk! Graag tot dan! Meer informatie over de agendapunten leest u hier.

Deel u mening met ons!

Wij zijn ook benieuwd wat u als inwoner uit de gemeente Drimmelen hiervan vindt, dus laat van u horen! Neem vrijblijvend contact met ons.

Doe en Denk mee!

Wil jij je idealen omzetten in daden? En vind je het belangrijk om je te laten horen? Dat kan! Doe met ons mee en maak het verschil!

De fractie vergadert iedere maandagavond om 20.00 uur in het gemeentehuis in Made.

Ik doe mee