Ombudsteam van PvdA Drimmelen

Het  ombudsteam?

In de ombudsteams van PvdA Drimmelen staan vrijwilligers binnen én buiten de partij klaar om mensen te helpen met wat men soms ‘kleine problemen’ noemt. Noem ze klein, maar het gaat hier wel om grote ergernissen: overlast, criminaliteit, juridisch getouwtrek, gebrekkige huisvesting, allemaal zaken die mensen dagelijks raken.

Ombudswerk richt zich traditiegetrouw vooral op klachten over overheidsinstanties, maar het ombudsteam kan mensen ook op weg helpen als men niet goed weet bij welke instantie men moet aankloppen. Dat kan bijvoorbeeld gaan over een geschil met gemeente, bank, fiscus of ziekenhuis.

Het Ombudsteam van PvdA Drimmelen helpt dus. Het ombudsteam is er bovendien voor iedereen, of men nu lid is van de PvdA of niet. Het Ombudsteam kan benaderd worden per telefoon en per email.

Geef je op voor Ombudswerk!

Werken voor het Ombudsteam betekent dus actief een bijdrage leveren aan een sterk en sociaal Drimmelen. Ben je geïnteresseerd in deelname in het Ombudsteam PvdA Drimmelen en je herkent je in het volgende profiel:

• Je bent dienstverlenend ingesteld
• Je kunt problemen signaleren en kritisch beoordelen
• Je bent communicatief ingesteld
• Je bent een netwerker
• Je bent lid van de PvdA of hebt affiniteit met de PvdA

Neem vrijblijvend contact op met Peter van Gurp, telefoon: 06-52398120 of stuur een e-mail naar phjvangurp@ziggo.nl.
Je wordt dan snel uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.

Neem contact op

Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Laat hier een bericht achter. Wij nemen contact met u op!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.