PvdA Drimmelen

PvdA Drimmelen heeft uiteraard de nodige affiniteit met de landelijke PvdA als het gaat om solidariteit en rechtvaardigheid, maar tegelijkertijd zijn we in doen en laten een lokale partij met aandacht voor lokale problemen in de kernen van onze gemeente.

De afgelopen vier jaar heeft PvdA Drimmelen als eenmansfractie in de gemeenteraad van Drimmelen oppositie gevoerd en waar nodig constructief meegewerkt met de andere partijen. Op een aantal voor ons belangrijke thema’s zoals de zorg en duurzaamheid hebben wij ons steentje bijgedragen. Uiteraard zijn wij ons er van bewust dat samenwerken ook de komende raadsperiode van belang is om onze plannen te kunnen realiseren.

Samenwerken met alle betrokkenen binnen en buiten Drimmelen zal nodig zijn om Drimmelen nog meer van dienst te kunnen zijn. Dit willen wij samen doen met burgers, bedrijven, verenigingen, instanties, andere politieke partijen en buurgemeenten. Een aantal belangrijke thema’s zoals de WMO, Duurzaamheid en de Omgevingswet om er maar een paar te noemen vraagt dit ook van ons.

Meedoen?

De fractie van PvdA Drimmelen vergadert elke dinsdagavond om 20.00 uur in het gemeentehuis in Made.

Contact

Wilt u contact opnemen met bestuur of fractie, bel of mail ons.  Tel. 06-52398120
e-mail: [email protected]

Een vraag of probleem?
Heeft u een vraag of probleem vul het contactformulier in. Wij nemen dan met u contact op.

Contact Drimmelen

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.