Erelid

Gjalt van Wijk

Over Gjalt van Wijk

Dhr. Gjalt van Wijk  is maar liefst 70-jaar lid van de PvdA en dat kun je goed merken aan de vele verhalen die hij (nog steeds!) weet te vertellen. Op 12 mei 2016 werd Dhr. Gjalt van Wijk gehuldigd door burgemeester Gert de Kok, PvdA Drimmelen fractievoorzitter Hanneke de Bruijne en afdelingsvoorzitter Brigitte Tuinzaad met zijn 70-jarige jubileum.

Speld voor 70-jarige jubilaris Partij van de Arbeid

Gjalt is nog steeds nauw betrokken bij de PvdA afdeling Drimmelen. Met zijn scherpe analyses over diverse onderwerpen is hij van grote meerwaarde voor de PvdA fractie. Ondanks de hoge leeftijd laten zijn geheugen en zijn waarnemingsvermogen hem niet in de steek. Langer dan 70 jaar PvdA lid kun je niet zijn: de PvdA bestaat dit jaar immers 70-jaar. Voor die tijd was Gjalt lid van de SDAP en de vakbond.

Voor Gjalt was het jubileumbezoek enigszins een verrassing, maar hij heeft er met volle teugen van genoten. De ontvangen jubileum speld en de bloemen zijn meer dan verdient voor zijn bijdrage aan de PvdA (in gemeente Drimmelen en elders) en voor de gemeenschap.